عطاری صانعی اصلی در اصفهان

لیست پرمصرف ترین داروهای گیاهی

عطاری

زمان مطالعه 1 دقیقه

لیست پرمصرف ترین داروهای گیاهی
💢بابونه💢

بابونه یکی از پرمصرف ‌ترین داروهای گیاهی است که به خاطر خواص فراوان محبوبیت زیادی در بین افراد در سراسر دنیا دارد. از خواص دارویی این گیاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
بابونه خواص ضد التهابی، ضد اسپاسم، آرام بخش و ضد اضطراب دارد و از این رو مصرف آن به تسکین اضطراب و ناراحتی ناشی از سندرم پیش از قاعدگی کمک می‌کند.

💢نعناع💢

نعناع یکی دیگر از پرمصرف ‌ترین داروهای گیاهی است که خواص زیادی برای بدن دارد. یکی از فواید مصرف چای نعناع که برای تمام افراد شناخته شده است، درمان مشکلات معده می‌باشد. نعناع حاوی ترکیباتی از جمله منتول، منتون و لیمونن است و از این رو می‌تواند به آرام کردن معده و هضم غذا کمک کند. ترکیب برگهای نعناع همراه با گیاهانی از جمله زنجبیل، ریشه گل ختمی و بابونه یک معجون فوق‌العاده را برای درمان ناراحتی‌های معده به ارمغان می‌آورد.

💢زنجبیل💢

زنجبیل طبع گرمی دارد که علاوه بر خاصیت طعم دهنده، از خواص دارویی زیادی برخوردار است. این گیاه برای کنترل فشارخون، قند خون، مشکلات گوارشی و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد. جهت افزایش انرژی و چربی‌سوزی می‌توانید این گیاه را به صورت ناشتا مصرف کنید. زنجبیل یکی از پرمصرف‌ ترین داروهای گیاهی است

شما اولین نفری باشید که در مورد این پست نظر می‌دهید.